Politica de Cumpărare

Odată ce ați parcurs oferta noastră și ați selectat produsele dorite, vă invităm să le așezați în coșul dvs. de cumpărături. Completarea formularului de comandă asigură implementarea corectă a întregului proces de cumpărare. Este posibil să fie necesar să activați și să acceptați opțiunile de cookies ale browser-ului dvs. pentru a efectua toate cumpărăturile dorite. Comanda cărţilor se realizează apăsând butonul „Adaugă în coş” prezent în dreptul fiecărui produs.

INFORMAȚII PRODUSE ȘI PREȚURI

Prețurile afișate în cadrul site-ului www.musicplanet.ro sunt în LEI. Prețurile afișate sunt valabile la momentul accesării paginii unde acestea sunt afișate, MUSICPLANET SRL rezervându-și dreptul de a le modifica oricând, fără niciun preaviz sau notificare.

Prin efectuarea unei comenzi pe site-ul www.musicplanet.ro vă obligați irevocabil să plătiți contravaloarea produselor comandate.

PLASAREA ȘI CONFIRMAREA COMENZII

Plasarea comenzii se realizează prin parcurgerea următorilor pași:

  • selectați produsele dorite și le adăugați în Coșul de cumpărături, cu un click pe butonul „Adaugă în Coș”,
  • dacă doriți să adăugați mai multe produse în coș, faceți click pe butonul „Continuă cumpărăturile”, dacă doriți să finalizați comanda faceți click pe butonul „Finalizează comanda”,
  • introduceți adresa de livrare,
  • introduceți datele de facturare,
  • livrarea se face prin curier, sau se pot ridica produsele din magazin,
  • aveți posibilitatea de a vă da acordul pentru primirea de newslettere,
  • plasați comada prin click pe butonul „Finalizează comanda”,
  • plătiți la livrare curierului, în cazul plăților cash la ramburs.

PLĂȚI ȘI LIMITĂRI

MUSICPLANET SRL încearcă, în cadrul site-ului, să ofere clienților săi o descriere cât mai detaliată asupra produselor sale, însă nu garantează că descrierea produselor sau orice alt conținut al site-ului www.musicplanet.ro este completă sau total lipsită de erori. De asemenea MUSICPLANET SRL nu își asumă responsabilitatea pentru nici un tip de pierderi cum ar fi: pierderi de date, profituri pierdute, imposibilitatea de a utiliza datele de pe acest site, modificări fără anunțarea în prealabil ale datelor, prețurilor sau structurii site-ului.

Clientul are obligația de a opta pentru modalitatea de plată aleasă mai înainte de plasarea comenzii, prin bifarea opțiunii corespunzătoare, conform pașilor de plasare a comenzii.

Vânzătorul va emite către Client o factură pentru produsele livrate. În acest sens, Clientul are obligația de a furniza Vânzătorului toate informațiile necesare emiterii facturii, conform legislației în vigoare. Factura va fi comunicată Clientului în format digital cu ocazia confirmării livrării produselor comandate.

POLITICA DE LIVRARE

Produsele se livrează de către vânzător, direct la domiciliul cumpărătorului / adresa specificată de acesta, sau pot fi ridicate direct de magazinul Musicplanet de la adresa: Oradea, str. Gen. Traian Moșoiu nr.3, în funcție de alegerea făcută de client în momentul plasării comenzii.

Transportul se asigură prin firme de curierat. Taxa de transport este acoperită de client.

Expedierea comenzii pentru produsele aflate în stoc se va realiza în termen de 48 de ore de la confirmarea comenzii, prin email. Comanda ar trebui să ajungă la dumneavoastră în termen de aproximativ 4 zile lucratoare de la data confirmării comenzii. Acest termen poate fi modificat de împrejurări independente de voința noastră, fără a depăși un termen de 10 zile lucratoare, calculat de la data preluării comenzii dumneavoastră.

Comanda va fi expediată în ambalaje care să asigure securitatea transportului. Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată în timpul transportului produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, revine transportatorului conform legislației locale în vigoare.

PROCEDURA DE REZOLVARE A RECLAMAȚIILOR

Orice nemulțumire legată de accesarea, utilizarea, efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuată și alte asemenea, ne va fi comunicată direct, fie telefonic, la NR DE TELEFON 0754 376 328, fie prin email la adresa contact@musicplanet.ro.

Nemulțumirea dvs va fi înregistrată și veți primi un răspuns în scris, pe adresa de email menționată cu ocazia aducerii la cunoștința noastră a nemulțumirii dvs, în termen de cel mult 3 zile lucratoare.

Clientul declară că este de acord să nu facă publice aceste nemulțumiri (pe rețelele de socializare, media, discuții la petreceri private sau în orice altă modalitate) sub rezerva suportării daunelor cauzate pentru prejudiciul de imagine adus Companiei prin aceste acțiuni.

POLITICA DE RETUR

Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos. Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate,  lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mail contact@musicplanet.ro unde vor specifica următoarele:

–     produsul/produsele pe care doresc să le returneze

–     motivul returului

–     opțiunea înlocuirii sau rambursării sumei

Retururile se vor realiza pe adresa: Musicplanet, Oradea, str. Gen. Traian Moșoiu nr.3. Taxele de transport aferente retururilor cad în sarcina clientului care returnează produsele.

FORȚA MAJORA

Niciuna dintre părțile contractante nu răspunde de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător – total sau parțial – a oricărei obligații care îi revine în baza prezentului contract, daca neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligației respective a fost cauzată de forța majoră, așa cum este definită de lege, din motive independente de părți.

Partea care invocă forța majoră este obligată să notifice celeilalte părți, în termen de 5 (cinci) zile, producerea evenimentului și să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecințelor lui.

DISPOZIȚII FINALE

Orice conflict apărut între Musicplanet SRL și clienți va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, soluționarea conflictelor intră în competența instanțelor judecătorești din România, cu aplicarea prevederilor legale românești în domeniu.